claudiaaaa

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Kom igen!

Av claudia Hross - 13 november 2012 08:32

 

 Brist på livet!



 

Nu ligger jag här och kollar på klockan. Och önskar att smärtan inom mig ska försvinna. I går blev klockan över två innan jag kunde somna på riktigt. och klockan ringde 6:10 i morse.

Jag är så himla trött! help me please


Jag gjorde en jätte dum sak i går kväll, så nu har jag så ont i hjärtat så att jag blir tokig....

Skulle vilat ha ett  mirakel som bara tar bort allt det onda och alla mina misstag och gör mig hel igen. Önska kan jag, och drömma får jag. Utan det så är det ju ingen ide att kämpa vidare varje dag!

Jag har inte just precis velat prata eller skriva om mina smärtor. 

Det är skönt att låssas vara normal för en gångs skulle!

jag vet att det låter knäppt men det funka för mig iallafall...

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av claudia Hross - 4 december 2012 18:53

Känslan som uppstå när jill spotar i cazzandras huvud och hon träffar henne näsa. och jill skratta som fan och säger attt det ser ut som snor    ...

Av claudia Hross - 1 december 2012 22:34

   

Av claudia Hross - 29 november 2012 18:37

Då sitter man här med två små söta töntar över skype... Skojigt skojigt! <3 ...

Av claudia Hross - 28 november 2012 19:19

Nä som ni kanske ser i Rubriken så blev det ingen skola för min del i dag. ------------------------------------------------------   Jag har kräkte tre gånger i dag... Och sen så har jag typ sovit bort hela dagen i dag!    -  ! skönt ! - M...

Presentation


kampen ut ur misshandeln! och en sak ska ni veta det är inget är omöjligt.. Bara det som verkar vara omöjligt tar lite längre tid!

Kramar

Claudiaaaa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Claudiaaaa

 


Ovido - Quiz & Flashcards