claudiaaaa

Alla inlägg under oktober 2012

.

Av claudia Hross - 31 oktober 2012 09:15

 

 

HALLO!

 

 

Jag älskar dig så Jävla mycket.. jag älskar dig så mycket så att det gör ont i hela mig!

 

Jag vill att du ska förstå att det ät dej jag vill ha, Och ingen annan .....

 

Men jag är för rädd för att du ska skratta åt mig! För att jag känner på detta sättet. Jag kan

 


inte hjälpa det! men varje gång vi är tillsammans  så blir jag hel. och när vi länmar varanda så

 

                                                  

       blir jag halv ! 

 

Du är ena halvan av mig. Du är ena halvan av mig. Du är ena halvan av mig. Du är

 

Du är helt perfekt för mig. Ditt underbara skratt ekar i mitt huvud!

Och jag kan se framför mig ditt underbara leende. Och dina underbara glänsande ögon!

 

Men det kvittar du gillar nog inte mig på det sättet! Och jag vet inte hur jag ska få dig att SE mig på det andra sättet!

 

Det är väl  bäst att bara glömma dig! Och hoppas att det finns någon som gillar mig i denna LILLLA VÄRLDENS!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av claudia Hross - 30 oktober 2012 09:26

I dag ska jag till min underbara Gammel Mormor och Gammel Morfar. Det ska bli as kul !!!


Är det bara jag som tycker att det låter hemskt när man kallar dom för

 

** Gammel Mormor **

 

** Gammel Morfar **

 

Dom måste känna sig as gammal!  ( Så  nu  får  dom  också  heta  Mormor  och  morfar!

 

Asså jag hade inet velat heta gammal claudia! då hade jag kännnnnt mig gamla... 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

men i alla fall nu ska jag till min gammel mormor och morfar ! jag bloggar lite senare om vad vi har gjort!

 

 

 





Av claudia Hross - 29 oktober 2012 14:26

Jag tror att jag har blivit kär!   

 

 

 

 

Av claudia Hross - 29 oktober 2012 12:29

 fredag!



Ni vet typ redan vad jag gjorde då jag vav med Stina och tog bilder! Och sen kom några andra av min vänner när vi va på gummi!  skrev om det i mitt inlägg i fredags!




Lördag!

 

 

Då var jag med min underbara syster!  i min gammla hem byy !

Vi hade as kul! vi var i trelleborg och shopade lite.. Fast jag hittade inte det jag behövde men jag köpte ändå lite ändå! 

 

Sen va vi hos Simon & Monica     Och deras tre barn!


Det va en trevlig kväll.. och god mat!

 

Här kommer lite shoping bilder!  -

 

 

 

 

 

 

 

 

Och till sist...

 

 

Söndag

 

 


vi va hemma hos min låsas pappas föräldrar och firade hans pappas födelsedag!


Det va jätte trevligt måste jag säga. Det blev SUPER GOD

Smörgåstårta!

 

 

 


 











 

Av claudia Hross - 26 oktober 2012 21:06

snabbt inläggggg!


I dag har jag varit med Stina, Vincent, putte och johanna.. På gummi

 

as kul!


jag och stina tog bilder så här blev dom! <3



   


Kramar


claudia


P.s

 

Glad tjej här.. blev precis vän med min bästa vänner!

Av claudia Hross - 23 oktober 2012 20:37

hello!

 

 

I dag under tråkiga matte lektionen så hade våran lärare prata med alla elever

( enskilt )

 

Och vi alla hade as kul! Det var mycket skratt och stoj!

man gjorde inget  mycket den lektionen, men vad för väntar dom siig ??

 

*EGENTLIGEN *

 

Men asså nu ska ni få höra var som hände denna underbara lektion!

 

Min killkompis Patrik fick en lite makeover  på lektionen! tro mig han blev as söt!

 

Men det vara bara det att vi hade inget smink så vi använde whiteboard pennan som lärarna skriver med på tavla!

asså kul!

 

Här kommer liten bild - 

 

  

 

    

 





 


Av claudia Hross - 22 oktober 2012 20:25

I dag har jag varit med -


Stina

Gabriel

Johanna

Jonte

och syrran och hennes kille!


Vi va på gummi, det var ganska kul...Vi gjorde inte så mycket!

Jag och Stina sjung lite! as kul måste jag säga! <3


 

Av claudia Hross - 21 oktober 2012 19:58

 

 

HELLLO !

 

 

I går hade vi födelsedagfest för min älskade mamma!


Det var as kul, vi åt gott och mycket skratt och stoj!!


Men det var mycket sjuklingar på festen.. Min underbara morfar fick socker fall och min gammel morfar fick åka med ambulans in till akuten för han har precis haft en stroke...

 

Och min underbara syster hade jätte ont i armen!


Men det var trevligt än då!

 

Så klart hade det varit roligare om han hade varit med men men!

 

Vi åt jätte god smörgåstårta och bär tårta!

 

 

(  sorry fick ingen bild på smörgåstårtan )

 

 

 

 

 


 

Sen var det mycket mysss med extra familjen och släktingar!

 

  

 

 


Presentation


kampen ut ur misshandeln! och en sak ska ni veta det är inget är omöjligt.. Bara det som verkar vara omöjligt tar lite längre tid!

Kramar

Claudiaaaa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Claudiaaaa

 


Ovido - Quiz & Flashcards